Re: hp6l - odslona druga.

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 04 Aug 1997 - 19:49:45 MET DST

Hej,

  Ja co prawda mam HP5L /na ktora klne jak smok ;-)/, ale wiem kto ma HP6L i
jest dobrego o niej zdania /dobre zdanie = "drukuje"/. Tak wiec znam w tej
chwili ten wlasnie jeden egzemplarz, ktory kartek nie zagina.

milego dnia zycze
hej

PS. Jak znam zycie, to wszystkie pisma komputerowe dostaly albo w lape albo
extra wydania drukarek i testy beda przebiagaly pod tytulem "drukarka na
szostke". Moze slawetny PCW zapoda znow cos o wkladaniu kartek dolnym
wyjsciem.

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski
web: http://www.phys.uni.torun.pl/~macias/   * ODPISUJAC NIE CYTUJ CALOSCI *