Mirror w HP po raz ostatni.

Autor: S. Z. (szab_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 05 Aug 1997 - 02:15:12 MET DST

Niedawno opisalem moje perypetie z brakiem mirror
w przypadku HP 6MP.
Okazalo sie, ze mozna to zrobic instalujac
driver do HP 4MP (przedtem usunac driver do HP 6MP).
Samorozpakowujacy sie plik mp211en.exe zawierajacy ten driver
trzeba sciagnac ze strony HP.

Uwazam, ze moglbym uniknac tego miotania sie,
gdyby HP Polska raczyla zainteresowac sie moim
klopotem.

Bardziej zyczliwi byli uczestnicy tej listy
(zwlaszcza Pan R. Zylla z Lodzi), ktorzy
podtrzymywali mnie na duchu i sluzyli rada.

Bardzo im za to dziekuje.

Stefan Zabieglik.