Re: CD Factory -- zlodziejstwo!

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 04 Aug 1997 - 11:32:17 MET DST

In article <slrn5u7lta.j9.joshua2_at_powercomp.com.pl>,
joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl says...
> To musiałaby być jakaś naprawdę kiepska strona... Przy transferze 3kB/s
> wychodzi ok. 6 złotych za te 17MB...

zakladajac, ze ciagniesz z polski, nic innego w danej chwili na sieci nie
robisz itp. ale ogolnie o co my sie klocimy? po co w ogole kupowac plytki
z shareware majac dostep do sieci? ja dostej tylko plytki z pism (mam
mase prenumerat) i traktuje ja jako "na wszelki wypadek". jak uslysze o
jakism c00l utilku, lub sam czegos szukam to siegam po slaughterhouse'a,
davecentral'a lub tucowsa (nie mowiac o simtelu czy winsite) a nie po
spis plytec z shareware robionych przez firme xxx. przeciez i tak
wiadomo, ze na takich plytkach jest tylko i wylacznie to co sam mozesz
znalezc w sieci. i nawet jak nagraja pelne 650mb to i tak 99% w tego to
smieci.

--
Hubert DePeSz Lubaczewski <=--=> depesz_at_free.polbox.pl
       Moj Boze, spraw abym milczal, dopoki sie