Re: JAKI SKANER

Autor: Rafal Lukawski (budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 04 Aug 1997 - 10:45:00 MET DST

Tomasz Kowalski <tomx_at_free.polbox.pl> wrote:
> doradzcie mi jaki kupic skaner stacjonarny A4 300 dpi SCSI
> mustek czy hp

Mam skaner Mustek 600 II CD, nie chce się wypowiadać na temat jakości samego
skanera ( nie mam porównania z innymi ), lecz oprogramowanie, konkretnie
driver TWAIN do tego skanera jest wyjątkowo niedorobiony...

Otóż nie współpracuje on prawidłowo z systemem, który ma zainstalowaną
partycje FAT32 - źle pokazuje ilość wolnego miejsca na dysku, gdy stwierdzi,
że na dysku jest zbyt mało miejsca, to po prostu nie uruchamia skanera

Nie mam dobrej karty SCSI, lecz tylko tą dostarczoną ze skanerem - DTC3181E
i podczas samego skanowania system jest prawie całkowicie zablokowany ( w
zasadzie tylko myszka chodzi ).

Jeżeli ktoś ma podobny skaner, to chciałbym usłyszeć opinie na temat tego
jak on się zachowuje we współpracy z jakimś sensownym sterownikiem SCSI,
podczas np. skanowania strony A4 Full Color - u mnie np. strona jest
skanowana etapami - wygląda to tak, że kaner skanuje kawałek
strony, a następnie zatrzymuje się i przesyła dane do komputera...

Pozdrawiam,

--
Rafal Lukawski
email : budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl or rafluka_at_zeus.polsl.gliwice.pl