szybkie dyski do serwera, bylo: FastEthernet

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Mon 04 Aug 1997 - 10:10:56 MET DST

On 1997-08-01 znik said:

>to czemu ona nie zglasza zapotrzebowania ?

Zglasza i na tym koniec ...

>lojezu. wspolczuje.
>wiesz co ? biurokratow papierami zasyp. masz pewnie jakiegos worda
>nie ? to drukuj co tydzien pisemko z notka "w zwiazku z

Oni mi placa za utrzymanie ruchu a nie za walke
z biurokracja w strukturach :-)))))

>o kurde. "chodu" poki czas.

Na razie oni placa a ja robie kopie ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;32;44mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive