Re: Jak z szybkoscia 2 ?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 04 Aug 1997 - 09:14:58 MET DST

>Ja mam modem Best 33,600, moze ktos wie dlaczego NIGDY nie udalo mi sie
>polaczyc z 0202122 z predkoscia wiekasza od 22,000 ? Mieszkam w torunskim
>,ale laczony i tak jestem chyba z serwerem w Bydgoszczy ? Jak moge
>sprawdzic jaka mam predkosc transferu ? Czy moge uzyskac predkosc transferu
>pliku opowiadajaca modemom 28,800 mimo polaczenia z tepsa na 14,400 ?

Zakladajac, ze Twoje modem jest sprawny nalezy domniemywac, ze masz slaba
linie telefoniczna. Oznacza to, ze modemy troche nizszej klasy moga miec
problemy z uzyskaniem stabilnego polaczenia przy pelnej predkosci, co
najprawdopodobniej wlasnie ma w Twoim przypadku miejsce. Rozwiazaniem
jest zareklamowanie linii w TPSA z podaniem, ze problemy dotycza
transmisji modemowej (opisz jaki masz dokladnie modem oraz podaj numer
homologacji). Zwykle jest tak, ze TPSA sie wykreca i marudzi, ale
nagabywana odpowiednio czesto wysyla technika, kasuje za "testowanie
linii" i twierdzi, ze wszystko jest i bylo w porzadku. Oficjalnie nic
wiec nie zmieniaja, a nieoficjalnie stan linii ulega poprawie i problemy
z modemowaniem znikaja :>

karpio