nie kupujcie hp6l - to badziewie !!!

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 04 Aug 1997 - 00:42:47 MET DST

=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski? wrote:

[...]

 Is> Coz ...
 Is> Ja nie moge potwierdzie tak czarnych opinii o servisie HP ...
 Is> Po dwoch latach moja DJ520 przestala wciagae papier (trzeba bylo
 Is> podawae po 1 kartce), drukarka byla dose brudna.
 Is> Po tygodniu drukarka byla do odbioru i od tej pory wszystko jest OK !
 Is> W dodatku z servisu wrocila czysciutka jak nowa :)
 Is> Az nie chcialo mi sie wierzye, po tym co wielokrotnie slyszalem na tej
 Is> liscie ... Oczywiscie nic mnie to nie kosztowalo :)

I nic w tym dziwnego - swgo czasu HP przyznal sie do uzycia niewlasciwego
materialu na rolki gumowe w serii 500. Wysylali nawet do zarejestrowanych
uzytkownikow specjalne ustrojstwa do 'przecierania' walkow i zobowiazali serwisy
na calem swiecie do _bezplatnego_ 'naprawiania' tej usterki. Jedyne, co serwis
zrobil ekstra, to oczyscil drukarke.
Natomiast moje doswiadczenia z serwisem HP opisywalem tutaj, a nawet sp. red
Gorbiel opublikowal ta historie w KiBlu krotko przed smiercia - chodzilo o
naprawe pogwarancyjna drukarki HP DJ 1200C, gdzie okazalo sie, ze jedyna czescia
zamienna do tej drukarki jest... drukarka HP DJ 1200C (nota bene - naprawiana!)
i to za cene _nowej_ drukarki HP DJ 1600C.

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl