Re: nie kupujcie hp6l - to badziewie !!!

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Sun 03 Aug 1997 - 23:14:26 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

-=[ciach]=-

> /> sprawdzil, co sie stalo, niezaleznie od tego, czy naprawi sie czy
> nie.
>
> Widać nie lubiš napraw pogwarancyjnych :(

polubia gwarancyjne.
dopoki mi nie zreperuja drukarki bede plul w ucho szefowi serwisu.
jutro kupuje support packa do tej drukarki.

> [...]
> miejscu za
> /> 3 miliony (pewnie tez cos wyczyscili ;))
>
> Cóż ...
> Ja nie moge potwierdzić tak czarnych opinii o servisie HP ...
> Po dwóch latach moja DJ520 przestała wcišgać papier (trzeba było
> podawać po 1 kartce), drukarka była doœć brudna.
> Po tygodniu drukarka była do odbioru i od tej pory wszystko jest OK !
> W dodatku z servisu wróciła czyœciutka jak nowa :)
> Aż nie chciało mi się wierzyć, po tym co wielokrotnie słyszałem na tej
> liœcie ... Oczywiœcie nic mnie to nie kosztowało :)

Oooch .... niesamowite...
moje wrazenia sa inne. drukarke wzial ode mnie ktos sympatyczny, ale
oddal jakis mlody dyletant ktory potrafil tylko powiedziec ...
eee...e...e.....eeee....

(..przerwa ..)

... to tak powinno byc ... tadrukarka tak ma.

jutro biegne do szefa serwisu. przesle na liste meldunek ;=)))

pozdrowka
marko

> /> Ogolnie HP dobrze drukuje, ale nalezy sprzedac przed uplywem
> gwarancji,
> /> bo jak nie to poznasz uroki serwisu HP Polska, a to nie nalezy do
> /> najprzyjemniejszych doznan...
>
> Jak widać wszystko zależy jak się trafi ...

Marek Sokol             phone:+4822347804
mailto:marko_at_lords.com  mailto:msokol_at_polbox.pl
	mailto:msokol_at_cyberspace.org