Re: Jak edytowac pdf?

Autor: Maciej Bartkowiak (mbartkow_at_cs.tut.fi)
Data: Sun 03 Aug 1997 - 20:19:36 MET DST

user_at_angband.microb.uni.wroc.pl wrote:

> Witam,
> mam zbior typu .pdf ktory mozna odczytac w Acrobat Reader.
> Jak mozna dopisac cos w tym pliku za pomoca tego programu,
> czyli jak wyedytowac .pdf za pomoca Acrbat Reader?
> Odpowiedzi (za ktore z gory dziekuje) na
> szopa_at_angband.microb.uni.wroc.pl

Jak sama nazwa wskazuje Reader sluzy do czytania i nie poz-
wala nic zmienic. Do edycji sluzy edytor, ktory, w przeciwienstwie
do Reader nie jest za darmo. Inaczej jaki milaby interes Adobe
opracowujac ten standard ?

pzdr

Maciej Bartkowiak             mbartkow_at_et.put.poznan.pl
Institute of Electronics & Telecommunications
Poznan University of Technology, POLAND
temporarily @ Tampere University of Technology, FINLAND