Re: CD Factory -- zlodziejstwo!

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 03 Aug 1997 - 20:12:07 MET DST

> Luke mial zapewne na mysli, ze jak sie looknie na te strone CDeka
> co na niej nie ma napisow, to mozna zobaczyc dwa obszary o roznym
> odcieniu. Po grubosci/szerokosci tego kregu mozna sie zorientowac
> ile jest nagrane. Nie jestem pewien czy ta metoda organoleptyczna
> sprawdza sie dla plytek "tloczonych" fabrycznie a nie nagrywanych
> CDRW ?

Tak , ale wystarczy nagrac plyte do konca smieciami , albo pustym miejscem
, i wtedy matryca do tloczenia zapelnina jest w calosci i na tloczonej
plycie nie widac ile jest nagrane,bo nie ma roznicy.

Pozdrowienia

Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?