Re: FAQ Listy ?

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Sun 03 Aug 1997 - 14:40:01 MET DST

=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?= (lbajon_at_sgh.waw.pl) wrote:

Hej,

: Czy jest już jakieś FAQ tej listy ?

Nie ;-)

: Coraz bardziej denerwują mnie pytania typu:

Mnie nie az tak bardzo. Wkurza mnie tylko "mylenie" grup i reklamy.

: Jeśli nie ma gdzieś FAQ które by odpowiadało na te "problemy" to
: podejmuję się je zrobić i umieścić na swojej stronie, proszę o kolejne
: pytania które wg was powtarzają się najczęściej i zostały już 100 razy
: omówione ...

Tak sie nie tworzy FAQ ;-)))))))) Po prostu jesli sie podejmujesz to robic,
to sledzisz grupe, przeczesujesz jej archiwum i sam wyszukujesz te
najczestsze pytania.

: Chociaż jak wyeliminuje się te pytania to już chyba zostanie tylko
: miejsce na "święte" wojny :(

;-)) Nie tylko.

: Czekam na komentarze warto / niewarto

IMHO akurat peceta nie warto. Jest raz ze tego tyle, ze padniesz, a dwa ze
tematyka jest przebogata i non-stop sie upgrade'uje. Np. rok temu moze byly
pytania o podrecanie Pentiuma na topie, teraz juz MMX, za chwile K6, etc.
Ale nie chcialbym Cie zniechecac.

Moze tez nie myslec za bardzo o klasycznym FAQ, ale zrobic odsylacz adresow
do firm w Polsce i na swiecie. To juz by bylo cos. Przynajmniej byloby gdzie
szukac, jesli pytanie brzmi "gdzie znajde drivery do..." ;-)))

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski