Kłopoty z Polboxem

Autor: Łukasz Guziak (luk_at_onet.pl)
Data: Sun 03 Aug 1997 - 14:47:25 MET DST

Witam

Zauwazyłem że wiadomości wysyłane przez polbox nie trafiają do adresatów
Przykład prosze bardzo:
Wysyłam z polboxu e-maila do siebie na luk_at_op.onet.pl pokazuje że wysyła
ale wiadomosci nie ma w mojej skrzynce ani nie wraca z powrotem.
Wysyłam list do serwera pocztowego listproc_at_man.lodz.pl z komeda HELP
powinien mi odesłać na konto polboxu tego nie robi.
Jednym słowem polbox to ..........
Wiadoosci wysylane z innych kont niz polbox trafiaja bez przeszkod i na
luk_at_op.onet.pl i na luk2_at_polbox.com.
Widac ze Polbox ma klopoty z wysylaniem wiadomosci.
Stan ten jest od piątku wieczorem.

--
Łukasz Guziak
ul.Jordanowska 7b/1