Re: Odp: *.ddi = Pomocy !!!

Autor: Thom (thomat_at_usa.net)
Data: Sun 03 Aug 1997 - 13:32:56 MET DST

On 31 Jul 1997 20:56:14 GMT, Jakub Kaprzyk
<qba_at_wfitj55e.ftj.agh.edu.pl> wrote:

>A ja mam pakiet ktory sie zwie DDI2ZIP. Poza tym mam mam cos takiego jak
>DDVIEW - prezegladarke do tego. Rdzennie jest to obraz dyskietki wykonany
>wlasnie programem Disk Doup. Funkcjonowało toto w latach 91-95 jako dobra
>sprawa dla piratów ba giełdzie. Potem jak zaczęły powstawać gry i programy
>na CD to DDI ustąpiło miejsca głównie ZIPowi i RARowi.

Ja mam cos, co sie nazywa DDI Manager. Mozna nim przegladac pliki ddi,
i rozpakowywac, po jednym (lub wszystkie) pliku do okreslonego
katalogu. Tego Extracta tez mam, ale on rozpakowuje wszystko, nie
mozesz wybrac po jednym pliku. Jak chcesz, to ci podesle.

Tomasz "Thom" Matuszewski
thomat_at_usa.net
IRCname: thom