Re: FastEthernet

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Sun 03 Aug 1997 - 01:29:25 MET DST

stach_at_amk.rmnet.it wrote:

>Zebralo Ci sie na dowcipy :-(((
>Pisalem co jest i gdzie:
>server P120 32MB RAM kontroler
>AHA 1540 2 dyski Fujitsu (160?)
>1,2GB SCSI karta sieciowa PCI
>stacja P75 16MB RAM karta PCI
>transfer stacja server zbiorow
>ok. 600MB trwa ponad godzine.

Stachu, to jakis koszmar...
Moze masz wlaczony 'software read after write' dla SCSI,
czy co ? A moze zle zaterminowana magistrala SCSI przepuszcza
tylko co 20 bajt danych ? ;-)
Musi byc jakis uszkodzony element albo gruby blad w
konfiguracji - przy sprawnym serwerze 3.12 to
po prostu _niemozliwe_ !

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl