Re: Kawiarnia internetowa w Lodzi

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 02 Aug 1997 - 17:46:35 MET DST

Date: Sat, 2 Aug 1997 16:49:03 +0000 (GMT)
From: Mariusz Boronski <marbo_at_noghri.bydg.pdi.net>
Cc: helpdesk_at_pdi.net
Subject: Re: Kawiarnia internetowa w Lodzi (fwd)

On Sat, 2 Aug 1997, Romuald Zylla wrote:

> Poniewaz na liscie PECET toczy sie luzna wymiana zdan na temat
> cen korzystania z Kawiarni Internetowej prosze o podanie
> aktualnych cen i warunkow korzystania z Kawiarni Internetowej.
> (O tym ze kawy nie podaja to juz wiem :)

Ceny sa dokladnie takie same od dosc dlugiego czasu, czyli 1zl/godz dla
posiadaczy kont w PDi i 2zl/godz dla (jak to ponizej nazwano)
bezkontowcow. I to nie tylko w Lodzi, ale takze w Warszawie, Toruniu i
Bydgoszczy. W tej ostatniej przez okres wakacji dodatkowo bezkontowcy
uczniowie i studenci sa traktowani ulgowo, czyli tak jak kontowcy. To sa
oczywiscie ceny terminali tekstowych. Terminale graficzne (tam gdzie sa)
sa drozsze o 1zl, czyli odpowiednio 2 i 3 zlote, czyli nadal taniej niz
przez TPSA (w Bydg. przez wakacje jeszcze taniej, czyli 2zl). Nie
wspominajac, ze lacze jest szybki, nie ma stresow zwiazanych z jakoscia
polaczen dzwonionych no i nie trzeba miec komputera, modemu, telefonu.

> Jak to od 5 zl w gore? Moze w Lodzi ale prosze nie uogolniac. W PDI
> warszawskim godzina "terminalowania" kosztuje 1 PLZ (dla
> bezkontowcow 2 PLZ) czyli 3,8 razy taniej niz w TelePsie. Kurcze,
> jak im sie to moze oplacac? :-)
>
> Z powazaniem
> Tomasz Leszczynski
>
> P.S. No przynajmniej tak bylo 2 czy 3 tygodnie temu kiedy oplacalem
> rachunek.

Mariusz Boronski.

Na poczatku byl chaos .... i tak juz pozostalo.
 \____ \___ \ |__| Publiczny Dostep do Internetu PDi Sp.z o.o.
  |__| /_______/|__| tel. 52-221567 w.26 (12-19), 602-317734 (08-23)