Re: CD Factory -- zlodziejstwo!

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 02 Aug 1997 - 17:35:06 MET DST

In article <5rt6qm$3bo$1_at_flis.man.torun.pl>, macias_at_phys.uni.torun.pl
says...
> Moze im taniej, ale gdzie Ty widziales, zeby na CD tyle programow walnac.

widzialem cos lepszego. i to nie shareware. zool (1) na cd - zajmuje
niecaly 1 MB. zero danych dodatkowych, zadnych sciezek audio. c00l :))

> Jak wiem, ze tam nic nie bylo napisane. Co tez mozna na druga strone
> przetlumaczyc, ze nie bylo _ostrzezenia_ ze jest ich tak super malo. Co za
> problem pociagnac kupe MB z jakiegos ftpa.

hmmmmm ... 17 mb moze cie kosztowac wiecej niz 25 pln jak ciagniesz
modemem, ale swoja droga to bydlo.

--
Hubert DePeSz Lubaczewski <=--=> depesz_at_free.polbox.pl
       Moj Boze, spraw abym milczal, dopoki sie