Re: Jak TPSA nalicza haracz? OFF-TOPIC

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 02 Aug 1997 - 01:45:38 MET DST

Dnia Wed, 30 Jul 1997 18:17:29 +0200, Marcin Makowski napisał(a):

>Drożyzna, to fakt, ale można zmienić firmę na Netię (nie wszyscy

>Uwaga! Miłe zaskoczenie zmiana numeru z TP na Netię, przejście z jednej
>firmy do
>drugiej kosztuje 1,07 pln (słownie jeden złoty siedem groszy).

A czy Netia działa w Krakowie? Bo jeszcze trochę i pójdę do siedziby
TeleKomuny z wyposażeniem godnym Rambo...

Nie dość, że sukinsyny zmieniły mi numer telefonu z 20-dniowym
powiadomieniem (w ICH WŁASNYM REGULAMINIE stoi 31 dni!!!), zaś stary numer w
ogóle udaje, że nikogo nie ma w domu (jest sygnał "wolny", mimo że mieli dać
informację o zmianie numeru - i to całkowitej, nie jakieś tam dodanie
cyfry), to jeszcze na tej nowej centrali lokalne rozmowy łączy 3 razy dłużej
(z tym całym "tyrtyrtyrtyrtyrtyr...") a jak się dzwoni do innego miasta/do
tpNet-u, to sygnał pojawia się dopiero po ok. 30 sekundach...
Krótko mówiąc, sk...syny zmieniły numer, a centralę zmienili na jakieś
ręcznie przełączane ruskie badziewie. Do tego jakość dźwięku jest dużo
gorsza niż była...

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|