Re: HP 5L - problemy

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 12:56:41 MET DST

> a gdzie mieszkasz ? to moze stane pod oknem ?

> ;=)
Tez bym tam stanal , ale jak on mieszka na 10 pietrze?

> mam hp6l i poza tym ze gnie kartki (hp to badziewie!!!)
IMHO ostania dobra drukarka HP to 4L.Sam mam 4P i nie daje mi powodow do
narzekan.Jezeli papier dlugo lezy w podajniku , to na wydruku zawija gorny
i dolny margines - wilgoc z powietrza.

Pozdrowienia

Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?