Re: Fonty w ISO pod Win

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 22:46:09 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) wrote:
>Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a):
>
>/> lbajon_at_sgh.waw.pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) wrote:
>/>
>/> >To podaj przepis na robienie aktualizacji stron w HomeSite 2.5 bez
>/> >klawiatury ISO :(
>/>
>/> piszesz normalnie cepem, a potem robisz konwersje do ISO.
>/> szczegoly na polskiej stronie ogonkowej.
>
>Tak robię, ale dla nowych stron, uaktualnienia lepiej / szybciej pisać
>bez konieczności konwersji :)

to moze po prostu linuxa sobie zainstaluj :))))

>/> >Niestety IMHO nie da się :(
>/>
>/> bo homesite to badziew.
>
>Bzdura, czy Ty go wogóle widziałeś ???

nie. ale swoja opinie opieram na wszelkim innym badziewiu spod paluchow
majkrofonu.

>/> >A jest to obecnie chyba najlepszy program do pisania stron w HTMLu ...
>/>
>/> najlepszy edytor do HTML to jest nadal najzwyklejszy edytor czystego ascii.
>
>Tak, jak chcesz napisać 4 linijki, ale nie jak chcesz tworzyć cały
>servis, sprawdzać czy linki działają, na bieżąco oglądać wprowadzane
>zmiany, sprawdzać poprawność składni itp, itd.

kombajn do WWW i tak nie wyprodukuje ci poprawnego pliku HTML,
tak ze i tak musisz sprawdzac skladnie. co do linkow, od czego cut&paste ?

>Poza tymi zaletami, jest to "nadal najzwyklejszy edytor czystego
>ascii", na może nie taki najzwyklejszy ;)

ewentualnie jakis dopalony. moze emacs ? na grupach linuxowych
trabili ze dorobili do niego pare skryptow, ktore pomagaja przy
pisaniu www. ale ja nie uzywalem.

>PS: Kolorowanie tagów i wspomaganie styli też jest wielką zaletą ...

wiem. wlasnie dopalony emacs ponoc to ma. niektorzy sobie chwala.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |