Serwer faxowy 3.11 contra 95

Autor: Sylwester Lazar (zsee_at_ids.poznan.pl)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 17:15:18 MET DST

Mam pytanie:
Czy mogę korzystać z faksu sieciowego na komputerze z WIN 3.11. Fizyczny
faks-modem znajduje się w sieci, na komputerze z WIN95.
Sieć mi działa (jeśli chodzi o przesyłanie plików), faks jest udostępniony,
ale po uruchomieniu Microsoft mail lub próbie wysłania faksu, komputer (ten
z 3.11) "mówi", że nie może włączyć protokołu faksowego.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Dzięki za każdą odpowiedź.

--
Sylwester Łazar
electronics engineer