SIMM i EDO

Autor: Darek Pakosz (darekp_at_uhc.lublin.pl)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 15:57:03 MET DST

Czesc,

czy ktos ma zainstalowane pamieci tzw EDO i zwykle SIMM'y (w kazdym banku
tylko jeden rodzaj a nie zeby tam mieszac) na plycie SOYO HX?
Czy mozna ich razem uzywac?
Nie chce mi to dzialac. Himem.sys testuje pamiec jako poprawna i nawet
mozna wystartowac NT 3.51 tylko co jakis czas NT wyklada mi sie zrzucajac
stan na ekran.
(Tylko nie mowcie mi, ze mam wyrzucic jedno lub drugie.)
Prosze jesli to mozliwe o szybka odpowiedz.
DarekP.