Re: Systemy na PC?

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_ns.pcplus.com.pl)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 14:35:51 MET DST

Wojciech Galazka <wgalazka_at_chem.uw.edu.pl> pisze:
> Ja bym sie po prostu naiwnie spytal skad mam wziac tyle pieniedzy
> aby kupic Win NT do domu + caly ten soft do tego + oczywiscie
> potezny komputer bo na zwyklym NT nie pociagnie (albo pociagnie
> "uzytkownika" do grobu :)
Dokładnie. NT kosztuje $385. Ja natomiast polecam
OS/2 Warp 4.0 za $82 (oferta dla studentów) lub $250 (normalnie)
Szczególnie oferta dla studentów jest bardzo atrakcyjna (chyba
w zasięgu kieszeni "normalnego" człowieka). A w komplecie masz
jeszcze dodatkowo "Bonus Pak" z taką ilością oprogramowania, która
powinna spokojnie zadowolić domowego użytkownika. A spróbuj
policzyć ile by kosztowało dokupienie takiego M$ Works i paru innych
rzeczy z Voice Type na czele.

--
Tomasz Stafiński