Re: HP 690 czy 820?

Autor: Edwin Wierszelis (edwart_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 13:55:49 MET DST

>HP 690 lecz jest od niej wolniejsza i tańsza. Ja osobiœcie od 0,5 roku
>posiadam HP 690 i jestem z niej zadowolony.

Dolaczam sie do zadowlolonych z HPDJ690C. Nawet w econofascie wydruki
wygladaja przyzwoicie. Szybkosc porownywalna z laserowka i tylko 12W poboru
mocy.

BTW. gdyby tak jeszcze istnial programik wylaczajacy drukarke, to mialbym o
jeden klawisz mniej do naciskania przy wylaczaniu komputera... :-)

Pozdrowienia, EdWin

edwart_at_tomcat.NOSPAMPLEASE.wroclaw.tpsa.pl
Uwaga! W celu otrzymania prawidlowego adresu prosze
usunac z niego NOSPAMPLEASE.