Re: szybkie dyski do serwera, bylo: FastEthernet

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 10:11:24 MET DST

stach_at_amk.rmnet.it wrote:

>To jest niezly pomysl ale wymaga ludzi
>myslacych. Jesli w jednostce nadrzednej
>(Wydzial Informatyki) uznali za
>niecelowe trzymanie kopii zbiorow server'a na dysku
>w szafie pancernej (aktualizacja co miesiac).

hmmmm.... kontrolowany pad ? :) taki na pol godzinki.

>To sie zgadza. Nawet przylaza do mnie jak
>nie umieja poslugiwac sie programami ...

przynajmniej dawaj wrazenie ze nad tym czyms musisz sie namyslec
od groma i ciut ciut. zaczna cie doceniac :)
wiem ze to durne, ale skoro i tak to ciemna masa ....

>Pisza w inny sposob po dysku niz DOS ...

organizacja danych, owszem. wizyczna obsluga sterownika, dokladnie to samo.

>Bez odbicia :-)))

no wiec odbij:)) a moze w jednostce nadrzednej bys sie bardziej przydal ?

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |