Re: WIN95 CZY NT4

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 09:01:37 MET DST

Marek Sokol <msokol_at_polbox.pl> wrote:
>Grzegorz Szyszlo wrote:
>
>-=[ciach]=-

>ciekawe rzeczy prawisz ...
>powiedz jescze jak os/2 czy tez linux wplywa na szybkosc
>_transmisji_ na laczu komutowanym. (filip uzywa telekomuny).

w ten sposob, ze nie gubi danych ktore do niego docieraja. w ten sposob
nie ma oczekiwania na timeout i ponawiania transmisji.

>zaciekawiony
>marko

ps: mam nadzieje ze zaspokoilem twoja ciekawosc :) a tobie po prostu
    radze bys sprobowal na sobie. dobijaj sie do trudno dostepnych miejsc.
    wtedy z pewnoscia zauwazysz roznice.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |