Re: Modem kablowy ?

Autor: PioBar (piobar_at_polbox.com)
Data: Thu 31 Jul 1997 - 20:43:24 MET DST

>Pewnie chodzi o modem do przesylania danych siecia
telewizji kablowej.
>Aster City cos
>takiego kombinuje, kilka innych telewizji tez probuje.
>
>Krzysiek Rudnik

Aster City kombinuje, kombinuje, i nie moze wykombinowac, a
chwali sie ze jest z tym pierwsza, a w jakims miasteczku
Leszno, nie wiem gdzie to jest, funkcjonuje juz internet
przez kablowke i wcale nie jakis testowy. Instalacje robila
Deutsche Telekom. Ja tego nie widzialem, a informacje
podaje za Gazeta Wyborcza.
Informacje o internecie w Aster city mozna znalezc na ich
stronie.
www.astercity.com
Twierdza ze nie moga kupic tych modemow do kablowki.
Powinni sie spytac tych z Leszna.
W kazdym razie te modemy mozna kupic bez problemu np. w USA
i robi je miedzy innymi Philips.
Tylko nie sa tanie.

PioBar