Re: Tworzenie WWW???

Autor: Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Thu 31 Jul 1997 - 15:36:31 MET DST

On 31 Jul 1997, Filip Piasecki wrote:

#>Czy ktoś może mi polecić dobry i w miarę prosty w obsłudze program do
#>tworzenia stron WWW.Jeśli tak proszę o informacje.Słyszałem że Corel Web
#>Desiner jest dobry
#>ale czy praktyczny tego niewiem.

Dobry, ale niepraktyczny :-)
Jaki program? Zlosliwcy powiedza vi/notepad, zaleznie od platformy. Polecam
htmlpad, jest darmowy, a wersja Pro tez sie daje uzywac (chociaz wara jej
od polskich liter). Edytorow WYSIWYG lepiej nie uzywac - warto sie
podzkolic w HTML.

GSN