Re: CDROM jako Master Secondary IDE

Autor: Jerzy Goca (jgoca_at_wel.wat.waw.pl)
Data: Thu 31 Jul 1997 - 15:00:28 MET DST

On Thu, 31 Jul 1997 14:01:10 +0200, Jacek Piskozub
<piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:
>To może być jedno z dwojga: kontroler 82371SB PIIX3 IDE na płycie
>głównej z chipsetem Intela lub CD-ROM nie w pełni zgodny z ATAPI. W obu
>przypadkach CD-ROM nie chce działać jako master na dwugim kanale IDE. Na
Dzięki za szybką odpowiedź.
Rzeczywiście 82371 jest na mojej płycie i przesłany przez Ciebie opis
zgadza się z tym co obserwuję.
Problemu jeszcze nie zwalczyłem. Aktualizacja sterowników wg pobieżnej
lektury README z plików sciągniętych z cytowanego przez Ciebie FTP,
spowodowała w rezultacie błąd ochrony podczas ładowania WIN i ląduję w
trybie awaryjnym. Ręczna zamiana na uaktualniony sterownik 82371SB nie
dała rezultatów. Jest tak jak przedtem. Błąd ochrony występuje w
przypadku gdy przełączam się na sterownik standardowy, który został
zmodyfikowany przez zciągnięte oprogramowanie.
Muszę przeczytać to wszystko bardziej uważnie. Jak mi się uda dam
znać. Na razie ogromne dzięki.
                Jurek