CDROM jako Master Secondary IDE

Autor: Jerzy Goca (jgoca_at_wel.wat.waw.pl)
Data: Thu 31 Jul 1997 - 13:10:00 MET DST

Witam !
Mam następujące pytanie: (WIN95, Płyta AT2000 z Pentium 166, HDDSegate
2.5GB, CDROM Toshiba XM-5602B)
Do tej pory HDD i CDROM siedziały na współnym kablu w primary IDE i
wszysko było OK.
Zainstalowałem kieszeń do której wsuwa się dysk, który ze względu na
kompatybilność z innymi komputerami, do których bywa wsuwany, powinien
być ustawiony jako SLAVE. W tej sytuacji konieczne było przepięcie
CDROM na secondary IDE, a kieszeni na primary.
Problem polega na tym, że WIN95 nie chce "zobaczyć" CDROMA na
secondary IDE, jeśli nie ma na tym samym kablu dysku. Manager urządzeń
powiada, że secondary IDE nie ma , nie działa poprawnie lub nie ma
zainstalowanych... . Zworki sprawdzone - jest OK. Czy to zjawisko
normalne czy coś robię nie tak ?.
Przepraszam, jeśli ten temat był już poruszany. Na tą listę zaglądam
od czasu do czasu i mogłem przeoczyć.... Jeśli tak właśnie jest -
proszę tylko o krótką informację - poszukam..
Dzięki
   Jurek