Re: Upuscilem CONNER'a - HELP!

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 31 Jul 1997 - 10:16:18 MET DST

On 30 Jul 1997 14:56:36 GMT, lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis)
wrote:
>Ee - przesada, chyba. Zapytajcie mnie za dwa lata to bede mial pewnosc -
>rozebrany dysk kreci sie non stop...
>W dysku jest taki fajny filtr, a ze widzialem je zabrudzone, to znaczy
>ze ten fitr dziala :-)

Moze dziala, moze nie... ja bym tam na dysku po wyskakiwaniu
badsectorow danych unikalnych nie trzymal, jakies instalacje to mozna,
poobserwowac z rok... i 540 MB za rok???

>Wiadomo - wierzyc mu specjalnie nie nalezy. Ale do przenoszenia danych -
>w sam raz. Najwyzej sie drugi raz przeniesie..

No, jako duza dyskietke... ale nadal smiem twierdzic, ze jak czlowiek
w domowych warunkach otworzyl, to raczej powinien dac sobie spokoj,
ten dysk juz nigdy nie bedzie dobry, moze tylko stwarzac zludzenia...

Darek