Re: Modem kablowy ?

Autor: Piotr Warda (piotr.warda_at_blackbut.com.pl)
Data: Thu 31 Jul 1997 - 10:30:45 MET DST

 Cześć!

Krzysztof Dreinert wrote in article <33E0940E.AFA_at_bsk.com.pl>...

>Czy nie jest to przypadkiem tzw. null-modem (odpowiednio przelutowane
>końcówki pomiędzy RS-ami) ?
>
>Pozdrowienia:
>K.Dreinert

Null-modem to null-modem, a modem kablowy umożliwia współpracę komputera
siecią CATV, czyli telewizją kablową. Na razie nie spotkałem jeszcze
oferty handlowej na ten temat, gdyż wszystko jest jeszcze w fazie testów.
Jeśli mieszkasz w Warszwie i masz abonament Aster City, to zgłoś się do
nich i może zostaniesz testowym użytkownikiem czegoś takiego.

PioVar