Re: ...SVGA->VGA - jak to zrobic...

Autor: Piotr Kozlowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 31 Jul 1997 - 00:15:43 MET DST

On 29 Jul 1997 08:16:02 GMT, gjon_at_usctoux1.cto.us.edu.pl (Grzegorz
Jon) wrote:

>problem z subjectu wzial sie z faktu, iz nie bardzo moge odpalic - po
>zmianie karty graf.- kilka programow, ktore wyskakuja z komunikatem typu
>"This program reguires VGA" (np. I-Track, gierka Lost Vikings I)...nie
>bardzo wiem co z tym cholerstwem zrobic...a, kiedys cieszylem sie
>polmegowym Tridentem (LB), dzisiaj mecze sie pod S3TrioV+ (2MB)...
>PODOBNO mozna oszukac te programy programowo...pomozecie ;-) ???...

W czasach gdy miałem VGA mono po zmianie karty graficznej na bardziej
"inteligentną" wystąpił właśnie taki problem. Po prostu karta
rozpoznawała monitor mono a niektóre programy sprawdzające przy
uruchomieniu typ karty graficznej wypisywały właśnie takie głupoty. Po
prześledzeniu rejestrów mojej karty z pomocą "Interrupt list" udało mi
się ją oszukać. Przesyłam ci na priv program, nie wiem czy będzie
chodził z twoją kartą grafiki, jak nie poszukaj swojego typu karty w
"interrupt list".

Pozdrowienia z Katowic
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl