Re: CO s[ą-->ą]dzicie o płycie: PILNE

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 30 Jul 1997 - 13:33:04 MET DST

Bartek Nagorny <baribal_at_kk.kalisz.pl> wrote:
[..]
: Ja też bym nie polecał soyo. Miałem toto (tyle, że 5TF2 na HX) przez
: kilka miesięcy i były problemy z win95, a o winNT nie wspomnę.

: stety czy niestety soyo suxxxxx.

Bredzisz. Znam wielu ludzi, któży mają soyo i używają tego pod Linuxem.
Nie masz *rzadnych* danych umożliwiających Ci wyciąganie takich oskarżeń.
Nie masz odpowiednich narzędzi pod win*, które umożliwiałyby Ci wyciągnięcie
takich wniosków.
Owszem u tych samych znajomych pod windami wiesz się toto częściej niż z
innymi typami płyt, co raczej dowodzi, że Win* jest do czterech liter.

kloczek

*Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*