Re: czytanie dyskietek w stabilnych systemach

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 29 Jul 1997 - 19:02:03 MET DST

Karol Pilorz <Karol.Pilorz_at_analykem.lu.se> wrote:

> [...]
>jest reset inaczej prędzej czy póĽniej się powiesi. Jeżeli robimy to pod
>NC to mamy powyższy komunikat powtarzany do znudzenia, pomaga reset.
>2) winda (3.1) - natychmiastowy czarny monitor, pomaga tylko twardy
>reset
>3) szklarnia - niebieski ekran z dwoma możliwościami. Po skorzystaniu z
>pierwszej (dowolny klawisz) po czarnym ekranie porusza się (co za
>osiągnięcie!) kursor myszy. Drugi wybór przywraca normalną (?) pracę
>systemu.
>Pytanie: Jak się zachowują inne "stabilne" systemy np. NT? A jak reagują

jak na taka dyskietke, nie mam zielonego pojecia. moge jednak dac
przyklad dotyczacy cdromu. otoz cdromek przy nagrywaniu sie rozwalil.
i co ? polecenie dir w zwyklym dosie 6.20 i 6.22 czasami go wiesza.
w windowsie95 rozne cuda. warknie o bledzie, i niby chodzi. ale przy
pierwszej lepiszej okazji idzie w maliny (bo on ma taka ochrone pamieci
hlehlehle). winnt pokazuje slicznego bluescreen. os/2 tylko ryczy
ze nie znalazl sektora na nosniku :)))))))))))))

mysle ze z dyskietkami moze byc podobnie.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |