Re: Ruchomy GIF sie nie rucha !

Autor: Jakub Kaprzyk (qba_at_wfitj55e.ftj.agh.edu.pl)
Data: Tue 29 Jul 1997 - 16:14:05 MET DST

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL <zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl> wrote:
> At 11:42 97-07-29 +0200, you wrote:

> Ruchome GIFy oglada sie:

> - Netscape od 2.0 wzwyz,
> - IE nie wiem od ktorej wersji ?
> - GIFconstructionSet czyli GIFCON
> i byc moze jeszcze kilka innych programow, o ktorych nie wiem :(

Ja do przeglądania ruchomych gifów używam zwykłego vpica. Wprawdzie w
zamyśle twórców tegoż programiku wyświetlanie animowanych gifów nie było
przewidziane, ale skoro chodzi ;-). Jest pod DOSa i chodzi ogólnie
miodnie. Ma tylko jedną wadę (chyba, że ja mam starsza wersję jakąś) - nie
obsługuje JPGów.
Pozdrawiam,

--
                | IRC-nick: QBUS <======> channel: #krakow |