Re: IE 4 PL mnie nie lubi

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 29 Jul 1997 - 14:13:04 MET DST

On 28 Jul 1997 14:52:57 +0200, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (Romuald Zylla,
T.Uni. of Lodz, PL) wrote:

> Opierdzielic Micro$oft Polska.
> Wszystkie wymienione komponenty pochodza z tej firmy.
> Oczywiscie, moga sie tlumaczyc, ze OSR jest amerykanski
> a IE4 polski i dlatego nie chodzi. Ale jak ci nie zal
> pieniedzy to spraw im troche klopotu zadajac takie pytania.

Jak ma OSR-a to go oleja! Micro$oft PL nie serwisuje wersji OEM!!!
Moim zdaniem to sk...synstwo, ale kaza zglosic sie do dostawcy
komputera (ilu w Polsce jest takich co sie naprawde znaja?). A jak
powiedziec ze sie jest dostawca, (mam taki uklad, moge powolac sie
zarowno na klienta jak na dostawce) to tez qpa...

Darek