Re: Tworzenie WWW

Autor: Lech Malinowski (lmal_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 22:59:58 MET DST

On Mon, 28 Jul 1997, Andrzej Karpinski wrote:

> Pod u*x to moze vi, albo joe lub pico... Pod DOS... hm... dosowy edit,
> moze ne, qedit albo zwykly norton i shift+f4? Pod Windoze to np. notatnik
> albo write... Wszystkie w/w programy chodza na 386DX zadowalajaco dobrze.

  Tylko mi nie chodzilo o zwykly edytor tekstowy, tylko o jakis specjalny
program do robienia WWW razem z mozliwoscia ogladania od razu w grafice
to, co sie zrobilo. Bardzo dobry jest FrontPage - tylko sie ustawia
rysunki w okreslone miejsca ekranu, tlo itp. itd. a opn sam generuje kod
HTML, tylko niestety chodzi pod Win95

Pozdrowienia, Lech.
lmal_at_waw.pdi.net