Re: Systemy na PC?

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 14:45:54 MET DST

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> wrote:
[\./]
: Jest najstabilniejszy ze wszystkich Win, praktycznie się nie wiesza (u
: mnie powiesił się przez tydzień tylko raz i to właściwie na moje
: życzenie, bo olałem zabezpieczenia)

Czy mówisz może o stabilności wykładania się ? Czy możesz powiedzieć co było
robione na tej maszynce przez ten tydzień i czy chodziła ona non stop? Jak
pokarzesz mi NT, które można w locie przekonfigurować bez robienia restartu
całości to możemy pogadać. Jak pokażesz mi maszynkę, która będzie dociążona
tak, że będzie w szwach pękać i bedzie to pracowało powiedzmy przez tydzień
to też możemy pogadać.

: Jak na razie znalazłem tylko jedną rzecz która nie chciała pójść -
: kompresor do MP3 :(
: Będę musiał napisać do autora ...

Widzisz. Są programy przed, którymi nie potrafi się to to obronić.

: Możesz też wybrać jakiegoś unixa ale trudno nazwać te systemy
: "domowymi" ...

Ty widziałeś kiedyś U*nixa ?

kloczek

*Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*