Re: Odp: Systemy na PC?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 12:29:41 MET DST

On 27 Jul 1997 21:25:34 +0200, piotr23_at_polbox.com (Piotrek Szwawadz)
wrote:

>Witam
>
>Wiem ze zabrzmi to kretynsko ale moze ktos wie jak zdobyc te systemy(Unixa,Linux).

Unixa - kupic za taaaaka kupe forsy.
Linuxa - mozna zassac siecia chocby z sunsite. icm.edu.pl/... ale
tylko po laczach stalych, bo telefonem tez za taaaaka kupe forsy
(setki megabajtow co najmniej). Mozna tez kupic plytke z dystrybucjami
- sporo firm wysylkowych na swiecie sprzedaje cos takiego, koszt rzedu
5$+porto. Mozna wreszcie poszukac miesiecznika Linux+ do ktorego
dolaczany jest cdrom z dystrybucja (na piec dotychczasowych numerow
tylko raz nie bylo dystrybucji a jedynie programy i uzupelnienia, raz
zas - nie Linux a FreeBSD). Mozna wreszcie poszukac po ludziach
wspomnianych plyt i pozyczyc, choc wygodniej miec na stale pod reka.
Linux i FreeBSD jako takie sa za darmo, prawa licencyjne oplacily
rozne agendy rzadowe czy kto tam jeszcze i sprezentwaly swiatu.
natomiast czesc oprogramowania pod te systemy bywa w pelni komercyjna,
ale w wiekszosci przypadkow mozna sie bez tych aakurat programow
obejsc, przynajmniej na poczatku.
A w ogole to przejzyj archiwum pl.comp.os.linux.

Darek