Re: Podkręcanie wszystkiego: MCLK tu jest 78,8kb - mcl

Autor: Piotr Warda (piotr.warda_at_blackbut.com.pl)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 11:38:30 MET DST

 A hoj!

Romuald Szcześniak wrote in article
<01bc9ab2$040dca00$LocalHost_at_dziubek>...

>Dzięki za poparcie...
>
>A może zaczniemy olewać użytkowników darmowych kont (nie tylko
>polbox, kki, onet itd. itp.) ;-)))
>
>Chodzi mi, głównie, o _uczelnie_ i inne takie ;->>>
>W sumie są to najwięksi _śmieciarze_ ;-(((
>
>ps. A co tam słychać w Krakowie ?
>
>--
> pozdrowionka...
> dziubek_at_invarnet.inwar.com.pl
> ( @---@ ) Sieradz
> ( (_) )
> ( ~~ ) "Please speak slowly,
> /////\\\\\ I am natural blonde!"

Co do olewania uzytkowników darmowych kont zgadzam się tylko częsciowo!
Fakt jest tu sporo użytkowników uczelnianych, zapychających czym się da
i ile się da. Weź pod uwagę mój podpis - mam konto w domenie mojej
firmy, ale też założyłem sobie konto darmowe w onet. Jest to dla mnie
bardzo wygodne, gdyż
konto "priv" wykorzystuję do korespondecji mojej prywatnej firmy (drugiej).

I jak mnie potraktujesz???

Z :-)
PioVar

primary: piotr.warda_at_blackbut.com.pl