XxPosty !!!!!!!!!!!!!

Autor: Bartosz Walecki (barti_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 10:33:17 MET DST

 Ludzie co się dzieje, czy to tylko moja przegladarka tak czyta, czy
namnożyło się tu
ostatnio straszne ilości wielopostów ja pomijam ,że ktoś ma podwójny
post ale są posty 4,5,6 krotne!!!, co jest czy może szanowni
news-publicyści nie wiedzą ,że nie od razu widać ich posty to zazwyczaj
trawa i jest uzależnione od połączenia, news servera, programy news'owego
i czegoś co ja bym nazwał "propagacji w danej chwili"

P.S Sorry za "krosposting" ;o)

Bartosz Walecki
barti_at_ibm.uci.agh.edu.pl
Kraków