Re: DyNAMICS i SCALA.

Autor: Czarek Krzesiński (czarekk_at_polbox.com)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 08:53:56 MET DST

>: Czy ktoś jest może użytkownikiem lub wdraża którys z wymienionych systemów.
>: Będę wdzięczny za wszystkie nieoficjalne informacje na temat jakości tych
>: programów i kompetencji firm je wdrażajacych.

Czesc,

Czy ktos z Was cos slyszal / mial do czynienia / uzywa programu do
kompleksowego zarzadzania przedsiebiorstwem "Concord XAL" dunskiej
firmy Columbus ? Bedzie cos takiego wdrazane w mojej firmie.

Czy ktos moglby podzielic sie opinia na temat tego programu? Gdzies
dowiedzielismy sie, ze w firmie Columbus 51% udzialow ma sam IBM,
chociaz nie musi angazowac sie bezposrednio w pisanie tego programu,
to chyba jednak dba o jego jakosc?

Czarek