Re: Systemy na PC?

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Sun 27 Jul 1997 - 22:25:00 MET DST

> Niestety Twoj mailler nie potrafi sie "przedstawic" i nie wiem czego
> uzywasz. Jezeli poprawa konf nie pomoze to na pewno uzywac jakiejs starej
> wersji programu, ktora nie jest przystosowana do norm wymiany informacji.

TWOJE WERSJA PRZEGLADARKI JEST ZBYT STARA! TA STRONA WYGLADA NAJLEPIEJ
PROGRAMEM MICROSOFT INTERNET EXPLORER 3.05453 NA KOMPUTERZE PRZYNAJMNIEJ
PENTIUM W ROZDIELCZOSCI 800X600 W 256KOLORACH, NA MODEMIE PRZYNAJMNIEJ
33600 (PODOBNO Z KOMPRESJA, ALE NIE WIEM CO TO JEST I JAK JA WLACZYC), Z
WLACZONA OBSLUGA AXTIVEX I JAVY.

Wybacz Kloczku zlosliwosc, ale nie wszystko daje sie skonfigurowac do
pracy z polskimi znakami (sam czesto nie mam takiej MOZLIWOSCI), wiec ja,
podobnie jak i wielu innych internautow starej daty nie przekonalo sie i
nigdy nie przekona sie do polskich ogonkow w majlu. Bo w miejsce lepszej
czytelnosci i lepszego zrozumienia textu pojawiaja sie potworne roaki i
text staje sie nieczytelny. Pogadaj z powaznymi webmasterami co sadza o
stronach WWW zawierajacych text jak powyzej. Pogadaj z czescia internautow
i spytaj co mysla o poslkich znakach w majlu... Ja rozumiem WWW - w
wiekszosci tryb graficzny i nie ma problemow, ale jak zrobic polskie znaki
na starym XT z Herculesem do ktorego nie mozna dolozyc EPROMa, jak
przekonac terminal VM do rozumienia polskich znakow albo jak zmusic
konsolke NT aby rozumiala co to 8859-2? Podejrzewam, ze 80% majacych
problemy (a krzaki dostaje 50% wszystykich uzytkownikow majla i 80%
uzytkownikow readreow textowych) mogloby je rozwiazac a nie potrafi, ale
czy to nie oznacza przypadkiem, ze powinnismy ich szanowac i szanowac
takze siebie i to co piszemy, nie utrudniajac naokolo ludziom zycia w imie
jakze wznioslych idei?

> *Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja*

O wlasnie... jak to ladnie ujales :>

pozdrowka,
karpio

PS. Sam mowiles zeby nie rozpoczynal kolejnej dyskusji o wyzszosci, a
widze ze to Twoj temat ulubiony :>