Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: Marcin Mastykarz (mastyk_at_site.com.pl)
Data: Sun 27 Jul 1997 - 19:21:43 MET DST

Andrzej Lewandowski wrote:

> Ja nie kupuje swoich wlasnych programow. Jestem jednak zainteresowany
> zeby ich nie kradziono (ooopss... niektorzy sie obrazaja. Powinienem
> napisac "piratowano').

Czekaj, wytlumacz mi, bo nie rozumiem, chcesz zeby kupowano Twoje
programy czy nie?

Jesli piszesz, ze "programy produkuje sie chyba dla pieniedzy a nie dla
przyjemnosci lub slawy", to chcesz, zeby je kupowano. Ale piszesz tez
"jak komus sie nie podoba, to musi nie kupowac". Tylko widzisz, jak
nikomu sie nie bedzie podobac - w tym przypadku licencja - to nikt nie
kupi Twoich programow. Wiec licencja - jako spojny element programu -
powinna byc dostosowana do prawa i zdrowego rozsadku.

--
Pozdrawiam
Marcin