Strat danych z dysku

Autor: Zbigniew Rybarczyk (scazi_at_ipl.net)
Data: Sat 26 Jul 1997 - 21:24:25 MET DST

W czwartek padl mi serwer pod WNT z NTFS-em podzielony na dwie partycje.
Pad jak sie okazalo najbardziej dal w dupe dyskowi gdyz wycial tablice
partycji.

Panowie problem sprecyzowalem juz do bólu dokladnie chodzi teraz tylko o
inforamcje techniczna.
Wpisalem recznie tablice partycji oraz boot sektor. pomoglo na tyle ze
widze pierwszy dysk. Widze go bezblednie ze wszystkimi danymi. Ale jako ze
byl to dysk systemowy nic wielkiego z tego nie mam.

Brakuje mi wpisu ze partycja EXTENDEnd zawiera dyski logiczne, jezeli uda
mi sie to wpisac powinno wszystko wstac, powiedzcie gdzie i co musze
wpisac. Moze ewentualnie wiecie kto wie ...
Bede wdzieczny za wszetki informacje

Pozdrowienia
Zbyszek Rybarczyk

scazi_at_ipl.net