Re: Macintosh

Autor: Miros¸aw G¸az (glaz_at_bci.krakow.pl)
Data: Sun 27 Jul 1997 - 01:13:23 MET DST

In article <Pine.LNX.3.95.970726135011.22827B-100000_at_ornak.waw.pdi.net>
of group pl.comp.pecet, Lech Malinowski writes:

> Hej!
>
> Skad mozna sciagnac programy do obslugi Internetu przez modem na
> Macintosha? Czy mozna je przegrac na pecetowska dyskietke tak, zeby
Mac
> mogl odczytac? Czy ktos ma z tym jakies doswiadczenia?
>
> Pozdrowienia, Lech.
> lmal_at_waw.pdi.net

Jest to oczywiscie mozliwe. Jesli masz CD polecam CD "MacWorld&Publish"
(gazetki raczej nie :) ) - tam znajdziesz potrzebne rzeczy.
W razie potrzeby moge podeslac binaria na mail.

Jezeli potrzebujesz bardziej szczegolowej porady to byloby dobrze,
gdybys uscislil na jakim sprzecie pracujesz. Jakiej wersji systemu
uzywasz., oraz w jaki sposob chcesz sie polaczyc z Inetem (modem+TPSA,
siec Ethernet). Inaczej wyjasnienia zajma troche czasu.

Dyskietki PC moga byc czytane i zapisywane przez mac-a. Od System 7.5
wzwyz odpowiedzialna jest za to tablica kontrolna "PC Exchange". Binaria
Mac-owe najlepiej zapisywac na PC dyskietkach w postaci archiwow (ZIP,
CPT, ARJ, LHA) i rozpakowywac na Mac-u, inaczej moga pojawic sie pewne
niedogodnosci przy odczytywaniu tychze binariow w systemie.

Jestem zywym (jeszcze :) przykladem mozliwosci podpiecia sie do Inetu.

Mirek Glaz
e-mail: glaz_at_bci.krakow.pl
Jeszcze jeden nawiedzony uzytkownik Mac OS 8 na PM 4400/200 16/3,8Gb
/Spoorster 33,6