Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Sat 26 Jul 1997 - 17:58:34 MET DST

On 1997-07-25 khc said:
>Wydaje mi sie, ze MKS-VIR juz od dawna byl narzedziem do wyciagania
>jak najwiekszej kasy, szczegolnie od nieswiadomych klientow (albo
>np. zakupy typu "dla wszystkich szkol odgornie", oczywiscie _kazda_
>kolejna wersje). --

Niewykluczone, ze postawiles trafna diagnoze :-)))
Jak juz pisalem nie dziwie jesli np.: PZU zakupi
abonament dla swoich sieci komputerowych, w koncu
ma wazne dane do ochrony i dostanie to oprogramowanie
na odpowiednio korzystnych warunkach (stale zakupy)
ale proba sprzedazy hologramow zamiast programu to jest
poszukiwanie frajerow.
Jak juz pisalem jest wiele rozwiazan tego problemu.
Jednym z nich jest "dyskietka samostartujaca do kontroli
antywirusowej" z nalepka badz hologramem :-))) Ta dyskietka
sluzy do niezarobkowego sprawdzania oprogramowania komputera
osob fizycznych (uzytkownikow prywatnych). Firmy moga kupic
"licencje wielostanowiskowe" na innych warunkach (abonament)
i bez tego picu z naklejaniem hologramow.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;31;43mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive