Re: HP DJ 660C

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 26 Jul 1997 - 12:05:55 MET DST

In article <199707260654.IAA26733_at_free.polbox.pl>, tomntom_at_polbox.com
says...
> Mam problem z drukarkš HP DJ 660C. Od pewnego czasu w czasie
> drukowania pojawia sie okienko programu HP DJ Monitor z tekstem
> 'Incorrect Installation' i pisze, zeby wymienic kartridz z tuszem
> kolorowym, gdy nacisne OK to pojawia sie komunikat mowiacy,
> ze zostal wlozony nowy kartridz z tuszem i mam wykonac procedure
> wyrownania kartridzy. Robilem to juz kilka razy, a ona wciaz to
> samo. OS: Szklarnia'95, kabel w porzadku, wiec co jest grane
> (wczesniej nie bylo z nia tego rodzaju problemow)?

sprawdz na innym cartridge. a jakby co to ten na ktorym nie dziala wyjmij
i przetrzyj styki oraz glowice (od dolu) niepylaca sie szmatka (tzn. taka
nei zostawiajaca wloskow) nasaczonym jakims alkoholem (spirytus,
denaturatu nie polecam, bo mozesz miec potem dziwne wydruki).
ale ogolnie poprobuj z wymiana cartridge'a.

--
Hubert DePeSz Lubaczewski <=--=> depesz_at_free.polbox.pl
       Moj Boze, spraw abym milczal, dopoki sie