Re: Jakim programem ?

Autor: Jakub Kaprzyk (qba_at_wfitj55e.ftj.agh.edu.pl)
Data: Fri 25 Jul 1997 - 17:23:01 MET DST

Marmot <marmot_at_polbox.com> wrote:

> A co mam zainstalowac Linuxa na ktorego sa miliardy oprogramowania :-)))
> ???
A jakiego programu potrzebujesz? Do pisania tekstów, do obróbki grafiki
(StarOffice do pierwszego do drugiego PhotoShop for Linux), programy są i
to darmowe(chociaż PhotoShop akurat nie jest free), tylko trzeba poszukać
po sieci. Ewentualnie zostaje jeszcze Wabi - emulator Win 3.11 pod Linuxa.
Chodzi pod nim (prawie) wszystko co dla window 3.1 jest (m.in. Word 6,
Corel, nawet mIRCa odpalilem). Na 486DX2 24 mb ramu, który chodzi jako
mail-server, www-server, ftp-server itp itd chodzi bardzo ładnie. A jesli
mi powiesz ze to stare wersje to zapytam sie tak: czy rzeczywiscie
wykorzystujesz wszystkie mozliwosci np. Worda 97? Zreszta jak tak bardzo
kochasz Microzłoma to można zawsze zainstalować Windows NT i obok niego
właśnie kochanego Linuxika ;)). (Pewnie i tak Cie nie przekonałem, ale nie
wiesz co tracisz :)).

                                           Pozdrawiam,

--
                | IRC-nick: QBUS <======> channel: #krakow |