Re: Srodkowy przycisk myszy A4TECH PRO-9V

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 25 Jul 1997 - 14:30:14 MET DST

On 23 Jul 1997 20:13:11 GMT, "Marek Litwin" <litwin_at_priv.onet.pl>
wrote:

>Czesc!
>Czy moglby mi ktos poradzic (najlepiej z wlasnego doswiadczenia z ta
>konkretna mysza)
>jak mozna uaktywnic trzeci przycisk? Jest tu programik WinMouse 2.0, gdzie
>jest opcja
>Button Assignment , w ktorej mozna przypisac (niby) rozne funkcje temu
>przyciskowi.
>Robie to a tu nic!
>Pod ta opcja jest cos takiego napisane:
>* Middle button is available only in Mouse System mode* - o co tu chodzi ?
>Prosze o pomoc!

Mysz powinna miec przelacznik opisany 2-3 lub PC-MS. Przelacz go w
druga pozycje PRZED wystartowaniem windy. A jesli nie masz
przelacznika, to startuj z wcisnietym, nie pamietam, prawym albo lewym
przyciskiem, wybor niewielki. Mysz powinna sie przestawic w tryb
trojprzyciskowy, a winda sie dostosuje.

Darek